S dotazy týkajícími se poskytovaných telefonních služeb a prosbami o pomoc kontaktujte, prosím, výhradně pověřené osoby na Stavebním bytovém družstvu ve Frýdku-Místku. Jelikož se jedná o služby, které jsou poskytovány na základě smlouvy, uzavřené mezi operátorem Vodafone Czech Republic, a. s. a Stavebním bytovým družstvem ve Frýdku-Místku, na infolinkách a pobočkách Vodafone, a.s. Vám nejsou schopni poradit ani pomoci.
Vyúčtování:
• vúčtování hovorů družstvo zasílá pouze emailem
• jakmile dlužná částka přesáhne Kč 99,-, na konci vyúčtování se objeví pokyn k její úhradě; stajně tak při vyúčtování za prosinec, kdy je nutno ukončit rok
• vyúčtování lze platit na účet družstva převodem z účtu, inkasem z účtu (nutno doložit souhlas s inkasem) nebo v úřední dny na pokladně družstva (bez manipulačního poplatku)
Internet v mobilu:
• až nová SIM karta bude aktivní, vyberte si z ceníku tarif a požádejte o jeho aktivaci e-mailem (mmachackova(zavináč)sbdfm.cz)
• při aktivaci internetu bude za aktuální měsíc naúčtován celý měsíční poplatek, ale bude k dispozici plný FUP limit do konce měsíce
• zástupce operátora odmítá přijímat požadavky na aktivaci či změnu datového tarifu s platností od následujícího měsíce dříve, než 3 dny před koncem stávajícího měsíce; dříve zaslané požadavky nemusejí být akceptovány
• v době, kdy je správa družstva uzavřena, žádné požadavky nemohou být vyřízeny
Výměna SIM karty:
• výměna SIM karty je zdarma
• požádejte emailem (mmachackova(zavináč)sbdfm.cz) o výměnu SIM karty a zároveň oznámte, ve kterém úředním dnu si pro ni přijdete
• po převzetí bude nová SIM karta cca do hodiny aktivována, a zároveň stará SIM karta bude deaktivována.
• pokud vložíte neaktivovanou SIM kartu do telefonu, ten zapnete a necháte zapnutý, telefon automaticky nezjistí, že SIM již byla aktivována; telefon s neaktivovanou SIM kartou musíte vždy vypnout a zapnutím zjistit, zda je již SIM karta aktivována
Přihlášení do internetové samoobsluhy:
• klikněte na odkaz Administrace telefonního čísla - Internetová samoobluha OneNet a otevře se nové okno nebo záložka
• pokud již máte své uživatelské jméno a heslo, vyplňte je a klikněte na "Přihlásit"
• nemáte-li uživatelské jméno a heslo, klikněte na "Nemáte účet?" a dále postupujte podle zobrazených pokynů
V Internetové samoobluze OneNet můžete např.:
• na úvodní stránce zjistit dosud provolanou částku,
• v případě ztráty svého mobilu nejrychleji zablokovat svou SIM kartu, aby z ní případný nepoctivec nemohl volat, a to tak, že po přihlášení zvolíte Přehled služeb - Nastavení čísla - SIM karta - v řádku Stav SIM karty zvolíte Zobrazit detail a pak DEAKTIVOVAT,
• tamtéž v řádku Kódy PIN a PUK zjistit kódy pro odblokování SIM karty, pokud zapomenete PIN,
• níže v části Limity si nastavit Flexi limit, který mě upozorní na to, že jsem již provolal mnou zvolenou částku.